Strona 1 z 4 1 2 3 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 20 z 76
  1. Post #1

    BLAZE's OUT#2 AUTO: 7xThinkDifferent, 7xAutoMazar, 5xCritical+2.0 + GRATISY

    nasiona marihuany, nasiona konopi

    Witam Was ponownie! Miałem nie zakładać, ale jednak BLAZE's OUT#2 AUTO: 7xThinkDifferent, 7xAutoMazar, 5xCritical+2.0 + GRATISY Niektórzy już mnie chyba kojarzą.
    Jest to moja druga FR i zarazem 2 OUT, te hobby wciąga. Tym razem postanowiłem nie marnować potencjału miejscówy, więc poszerzyłem ją
    i posiałem troche więcej pestek. W tamtym roku borykałem się troche z plechą (sez) więc w tym postawiłem na auto. Mniej stresu BLAZE's OUT#2 AUTO: 7xThinkDifferent, 7xAutoMazar, 5xCritical+2.0 + GRATISY
    Pomagier oczywiście nadal ze mną. Pozdrawiamy wszystkich i zapraszam do śledzenia, opinii i pomocy!


    OCZYWIŚCIE TE SCENY NIE DZIEJĄ SIĘ W POLSCE - JEST TO ZAKAZANE!


    1. Pochodzenie i odmiany nasion: DINAFEM, DUTH PASSION, gratisy 5xBlueCheeseXDieselRyder(półauto) f2seeds, ORION 5xAK47
    mam jeszcze 10 siewek no name z palska i dam to na innego spota
    .


    2. Charakterystyka spota: Spot z zeszłego roku, lekko powiększony BLAZE's OUT#2 AUTO: 7xThinkDifferent, 7xAutoMazar, 5xCritical+2.0 + GRATISY Młode drzewka. Planty w dołach z ziemią sklepową.
    Planuje jeszcze dokupić kilka pestek i postawić kilka donic
    .


    3. Planowane nawozy: Biohumus, azofoska, pk 13/14, cannaboost

    4. Planowany trening: Narazie nie planuje treningu, ale wszystko wyjdzie w praniu.

    BLAZE's OUT#2 AUTO: 7xThinkDifferent, 7xAutoMazar, 5xCritical+2.0 + GRATISY

    BLAZE's OUT#2 AUTO: 7xThinkDifferent, 7xAutoMazar, 5xCritical+2.0 + GRATISY

    BLAZE's OUT#2 AUTO: 7xThinkDifferent, 7xAutoMazar, 5xCritical+2.0 + GRATISY

    BLAZE's OUT#2 AUTO: 7xThinkDifferent, 7xAutoMazar, 5xCritical+2.0 + GRATISY

    Dużo zdjęć nie mam bo nagrywałem filmiki, nie wiedziałem że zdecyduje się na fotorelke BLAZE's OUT#2 AUTO: 7xThinkDifferent, 7xAutoMazar, 5xCritical+2.0 + GRATISY
    Bedzie więcej!


    POZDROO

    Przeczytaj o tym więcej:

    FOTORELACJA OUT '17
    http://forumnk.pl/32667

  2. Post #2

  3. Post #3
    Wow grubo zabezpieczyliście z tą super widoczną siatkąBLAZE's OUT#2 AUTO: 7xThinkDifferent, 7xAutoMazar, 5xCritical+2.0 + GRATISY no ale zarośnie pewnie,na przyszłość pomyślałbym na waszym miejscu o kolorze zielonym. Pozdrów pomagiera BLAZE's OUT#2 AUTO: 7xThinkDifferent, 7xAutoMazar, 5xCritical+2.0 + GRATISY

  4. Post #4
    Haha, czekałem na was BLAZE's OUT#2 AUTO: 7xThinkDifferent, 7xAutoMazar, 5xCritical+2.0 + GRATISY Rozwalasz mnie z tym pomagierem BLAZE's OUT#2 AUTO: 7xThinkDifferent, 7xAutoMazar, 5xCritical+2.0 + GRATISY Aktualizuj i trzeba zerkać BLAZE's OUT#2 AUTO: 7xThinkDifferent, 7xAutoMazar, 5xCritical+2.0 + GRATISY

  5. Post #5
    pomagier pewnie dostanie z parę gram a blaze w kiermane zwinie reszte tematu BLAZE's OUT#2 AUTO: 7xThinkDifferent, 7xAutoMazar, 5xCritical+2.0 + GRATISY

  6. Post #6
    Cytat Zamieszczone przez Suchar. Zobacz posta
    Wow grubo zabezpieczyliście z tą super widoczną siatkąBLAZE's OUT#2 AUTO: 7xThinkDifferent, 7xAutoMazar, 5xCritical+2.0 + GRATISY no ale zarośnie pewnie,na przyszłość pomyślałbym na waszym miejscu o kolorze zielonym. Pozdrów pomagiera BLAZE's OUT#2 AUTO: 7xThinkDifferent, 7xAutoMazar, 5xCritical+2.0 + GRATISY
    Grubo to tam jest zarośnięte. Trzeba przejść naprawdę pare dobrych metrów żeby dotrzeć do siaty. Pozdro!

    --- Dodano ---

    Cytat Zamieszczone przez Gandalf. Zobacz posta
    pomagier pewnie dostanie z parę gram a blaze w kiermane zwinie reszte tematu BLAZE's OUT#2 AUTO: 7xThinkDifferent, 7xAutoMazar, 5xCritical+2.0 + GRATISY
    Nieeee pomagier taki nie jest. Mówi : FIFTI FIFTI !!

    --- Dodano ---

    Cytat Zamieszczone przez ObitoPlay Zobacz posta
    Haha, czekałem na was BLAZE's OUT#2 AUTO: 7xThinkDifferent, 7xAutoMazar, 5xCritical+2.0 + GRATISY Rozwalasz mnie z tym pomagierem BLAZE's OUT#2 AUTO: 7xThinkDifferent, 7xAutoMazar, 5xCritical+2.0 + GRATISY Aktualizuj i trzeba zerkać BLAZE's OUT#2 AUTO: 7xThinkDifferent, 7xAutoMazar, 5xCritical+2.0 + GRATISY
    Pozdro!

    --- Dodano ---

    Cytat Zamieszczone przez TheSpecialOne Zobacz posta
    No to szykuje sie fajny zagajnik BLAZE's OUT#2 AUTO: 7xThinkDifferent, 7xAutoMazar, 5xCritical+2.0 + GRATISY
    Będzie zielono, pozdro!
    FOTORELACJA OUT '17
    http://forumnk.pl/32667

  7. Post #7
    No sieemano Mordo BLAZE's OUT#2 AUTO: 7xThinkDifferent, 7xAutoMazar, 5xCritical+2.0 + GRATISY ladnie zes tej marychy tam napierdolil BLAZE's OUT#2 AUTO: 7xThinkDifferent, 7xAutoMazar, 5xCritical+2.0 + GRATISY BLAZE's OUT#2 AUTO: 7xThinkDifferent, 7xAutoMazar, 5xCritical+2.0 + GRATISY
    bede stalym bywalcem hehe BLAZE's OUT#2 AUTO: 7xThinkDifferent, 7xAutoMazar, 5xCritical+2.0 + GRATISYBLAZE's OUT#2 AUTO: 7xThinkDifferent, 7xAutoMazar, 5xCritical+2.0 + GRATISYBLAZE's OUT#2 AUTO: 7xThinkDifferent, 7xAutoMazar, 5xCritical+2.0 + GRATISY

    Piona BLAZE's OUT#2 AUTO: 7xThinkDifferent, 7xAutoMazar, 5xCritical+2.0 + GRATISY

  8. Post #8
    Fajnie to wygląda tyko ta siatkaBLAZE's OUT#2 AUTO: 7xThinkDifferent, 7xAutoMazar, 5xCritical+2.0 + GRATISY lesna by sie tak w oko nie zucala i droga tez nie jest ale powodzeniaBLAZE's OUT#2 AUTO: 7xThinkDifferent, 7xAutoMazar, 5xCritical+2.0 + GRATISY

  9. Post #9
    Wszystko elegancko BLAZE's OUT#2 AUTO: 7xThinkDifferent, 7xAutoMazar, 5xCritical+2.0 + GRATISY Jak dasz rade to dopisuj ile dziewczyny mają dni. Powodzenia ;)

    --- Dodano ---

    Aaa BLAZE's OUT#2 AUTO: 7xThinkDifferent, 7xAutoMazar, 5xCritical+2.0 + GRATISY i żeby w tym roku pomagier nie wsypał znowu wszystkiego do jednego worka jak rok temu BLAZE's OUT#2 AUTO: 7xThinkDifferent, 7xAutoMazar, 5xCritical+2.0 + GRATISY

  10. Post #10
    Spoko zestaw, bede zaglądał

  11. Post #11
    Cytat Zamieszczone przez Doctor Walter White Zobacz posta
    No sieemano Mordo BLAZE's OUT#2 AUTO: 7xThinkDifferent, 7xAutoMazar, 5xCritical+2.0 + GRATISY ladnie zes tej marychy tam napierdolil BLAZE's OUT#2 AUTO: 7xThinkDifferent, 7xAutoMazar, 5xCritical+2.0 + GRATISY BLAZE's OUT#2 AUTO: 7xThinkDifferent, 7xAutoMazar, 5xCritical+2.0 + GRATISY
    bede stalym bywalcem hehe BLAZE's OUT#2 AUTO: 7xThinkDifferent, 7xAutoMazar, 5xCritical+2.0 + GRATISYBLAZE's OUT#2 AUTO: 7xThinkDifferent, 7xAutoMazar, 5xCritical+2.0 + GRATISYBLAZE's OUT#2 AUTO: 7xThinkDifferent, 7xAutoMazar, 5xCritical+2.0 + GRATISY

    Piona BLAZE's OUT#2 AUTO: 7xThinkDifferent, 7xAutoMazar, 5xCritical+2.0 + GRATISY
    Siemaaaano Mordziaty! Super, napewno z Twojej wiedzy skorzystam szalony botaniku! 5!

    --- Dodano ---

    Cytat Zamieszczone przez sandol Zobacz posta
    Fajnie to wygląda tyko ta siatkaBLAZE's OUT#2 AUTO: 7xThinkDifferent, 7xAutoMazar, 5xCritical+2.0 + GRATISY lesna by sie tak w oko nie zucala i droga tez nie jest ale powodzeniaBLAZE's OUT#2 AUTO: 7xThinkDifferent, 7xAutoMazar, 5xCritical+2.0 + GRATISY
    To prawda, wali po oczach, ale miejscówka na to pozwala, naprawdę. Dziewczyny podrosną i ją ściągam BLAZE's OUT#2 AUTO: 7xThinkDifferent, 7xAutoMazar, 5xCritical+2.0 + GRATISY Dzięki, papa! 5!

    --- Dodano ---

    Cytat Zamieszczone przez Essa26 Zobacz posta
    Wszystko elegancko BLAZE's OUT#2 AUTO: 7xThinkDifferent, 7xAutoMazar, 5xCritical+2.0 + GRATISY Jak dasz rade to dopisuj ile dziewczyny mają dni. Powodzenia ;)

    --- Dodano ---

    Aaa BLAZE's OUT#2 AUTO: 7xThinkDifferent, 7xAutoMazar, 5xCritical+2.0 + GRATISY i żeby w tym roku pomagier nie wsypał znowu wszystkiego do jednego worka jak rok temu BLAZE's OUT#2 AUTO: 7xThinkDifferent, 7xAutoMazar, 5xCritical+2.0 + GRATISY
    Siemasz! Kurde ja do tych dni nie mam głowy, ale postaram się BLAZE's OUT#2 AUTO: 7xThinkDifferent, 7xAutoMazar, 5xCritical+2.0 + GRATISY hah widze, że akcje z pomagierem pamiętacie! 5!
    FOTORELACJA OUT '17
    http://forumnk.pl/32667

  12. Post #12
    O ile pomagier sie nie zbuntuje, to będzie przepiękny las!

  13. Post #13
    O LUUUUUJUUU. Zapomnialem już o tym forum, wchodze dziś żeby sprawdzić a tu booom BLAZE's OUT#2 AUTO: 7xThinkDifferent, 7xAutoMazar, 5xCritical+2.0 + GRATISY Już miałem się wypierdalać w FR w tym roku. Witam wszystkich ponownie!
    Szybka akcja z pomagierem. Dosadziliśmy kilka no namów zobaczymy co z tego wyjdzie. Dziewczyny podlane do tego pod każdą po zakrętce biohumusa i garść azofoskik. Na jednej zrobiłem prowizoryczne LST z patyków, chce zobaczyć czy będzie duża różnica.
    Wszystkie zdrowe a to najważniejsze! .....Jedziemy, jedziemy , a pomagier mówi: Ty zobacz borsuk se jaja liże. ZDJĘCIA ROBIONE TYDZIEŃ TEMU, JUTRO JADE O ILE POGODA POZWOLI TO ZAKTUALIZUJE!! POOOOZDRO! W
    BLAZE's OUT#2 AUTO: 7xThinkDifferent, 7xAutoMazar, 5xCritical+2.0 + GRATISY

    BLAZE's OUT#2 AUTO: 7xThinkDifferent, 7xAutoMazar, 5xCritical+2.0 + GRATISY


    No name , później sie przesadzi do dołów.

    BLAZE's OUT#2 AUTO: 7xThinkDifferent, 7xAutoMazar, 5xCritical+2.0 + GRATISY

    BLAZE's OUT#2 AUTO: 7xThinkDifferent, 7xAutoMazar, 5xCritical+2.0 + GRATISY

    BLAZE's OUT#2 AUTO: 7xThinkDifferent, 7xAutoMazar, 5xCritical+2.0 + GRATISY

    BLAZE's OUT#2 AUTO: 7xThinkDifferent, 7xAutoMazar, 5xCritical+2.0 + GRATISY

    BLAZE's OUT#2 AUTO: 7xThinkDifferent, 7xAutoMazar, 5xCritical+2.0 + GRATISY

    BLAZE's OUT#2 AUTO: 7xThinkDifferent, 7xAutoMazar, 5xCritical+2.0 + GRATISY

    BLAZE's OUT#2 AUTO: 7xThinkDifferent, 7xAutoMazar, 5xCritical+2.0 + GRATISY


    BLAZE's OUT#2 AUTO: 7xThinkDifferent, 7xAutoMazar, 5xCritical+2.0 + GRATISY

    BLAZE's OUT#2 AUTO: 7xThinkDifferent, 7xAutoMazar, 5xCritical+2.0 + GRATISY
    FOTORELACJA OUT '17
    http://forumnk.pl/32667

  14. Post #14
    Elegancko idą, a ten Twój pomagier to przechuj musi być BLAZE's OUT#2 AUTO: 7xThinkDifferent, 7xAutoMazar, 5xCritical+2.0 + GRATISY LST tylko na jednej stosujesz? Glebuj je BLAZE's OUT#2 AUTO: 7xThinkDifferent, 7xAutoMazar, 5xCritical+2.0 + GRATISY pozdro
    ..a każdy z nas to szaman

  15. Post #15
    Fajny ogrodzik !! Z fartem do końca !! BLAZE's OUT#2 AUTO: 7xThinkDifferent, 7xAutoMazar, 5xCritical+2.0 + GRATISY

  16. Post #16
    Cytat Zamieszczone przez Klepany Zobacz posta
    Elegancko idą, a ten Twój pomagier to przechuj musi być BLAZE's OUT#2 AUTO: 7xThinkDifferent, 7xAutoMazar, 5xCritical+2.0 + GRATISY LST tylko na jednej stosujesz? Glebuj je BLAZE's OUT#2 AUTO: 7xThinkDifferent, 7xAutoMazar, 5xCritical+2.0 + GRATISY pozdro
    No to zdjęcia z przed tygodnia także pewnie trocvhe urosły. Nagiełem jedną żeby zobaczyć różnice, jeśli będzie duża to naginam reszte. W tamtym roku dobrze mi porosły bez LST na tej miejscówie.
    Taaa pomagier dobra mordeczka BLAZE's OUT#2 AUTO: 7xThinkDifferent, 7xAutoMazar, 5xCritical+2.0 + GRATISY
    FOTORELACJA OUT '17
    http://forumnk.pl/32667

  17. Post #17
    -UPDATE-

    Dziiaj szybka akcja, pogoda nie dopisuje ale coś tam rosną... 2 planty troche podjedzone przez ślimaki,
    na tej miejscówie nie miałem nigdy z nimi problemu...
    nastepnym razem sypn troche ślimakolem
    Pomagier był zdjęty to dużo nie mówił.

    Polecacie jakiś trening na panny? Pozdro!


    BLAZE's OUT#2 AUTO: 7xThinkDifferent, 7xAutoMazar, 5xCritical+2.0 + GRATISY

    BLAZE's OUT#2 AUTO: 7xThinkDifferent, 7xAutoMazar, 5xCritical+2.0 + GRATISY

    BLAZE's OUT#2 AUTO: 7xThinkDifferent, 7xAutoMazar, 5xCritical+2.0 + GRATISY

    BLAZE's OUT#2 AUTO: 7xThinkDifferent, 7xAutoMazar, 5xCritical+2.0 + GRATISY

    BLAZE's OUT#2 AUTO: 7xThinkDifferent, 7xAutoMazar, 5xCritical+2.0 + GRATISY

    BLAZE's OUT#2 AUTO: 7xThinkDifferent, 7xAutoMazar, 5xCritical+2.0 + GRATISY
    FOTORELACJA OUT '17
    http://forumnk.pl/32667

  18. Post #18
    a ja sobie popatrze na tego criticala
    ciekawa pozycja jak dla mnie
    tak w ogóle który to? BLAZE's OUT#2 AUTO: 7xThinkDifferent, 7xAutoMazar, 5xCritical+2.0 + GRATISY

  19. Post #19
    Cytat Zamieszczone przez Gandalf. Zobacz posta
    a ja sobie popatrze na tego criticala
    ciekawa pozycja jak dla mnie
    tak w ogóle który to? BLAZE's OUT#2 AUTO: 7xThinkDifferent, 7xAutoMazar, 5xCritical+2.0 + GRATISY
    hehe no w tym roku nie popełniłem błędu z poprzedniej uprawy i przy każdym plancie jest plastikowy nożyk z oznaczeniem BLAZE's OUT#2 AUTO: 7xThinkDifferent, 7xAutoMazar, 5xCritical+2.0 + GRATISY
    Nastepnym razem jak będę to porobie zdjęcia 1 z każdego rodzaju i podpisze. POzdro
    FOTORELACJA OUT '17
    http://forumnk.pl/32667

  20. Post #20
    Ciachaj szczyty i naginaj BLAZE's OUT#2 AUTO: 7xThinkDifferent, 7xAutoMazar, 5xCritical+2.0 + GRATISY ja dziś podszczypalem (supercopping) parę sztuk. Mi ppzmywalo markiera z kilku nożykow, zastosowałem zawieszki.
    PS. Widać, że im słońca nie brakuje. Pozdro
    ..a każdy z nas to szaman

Strona 1 z 4 1 2 3 ... OstatniOstatni

Forum oparte o skrypt vBulletin © Przypominamy iż nasza witryna jest prowadzona w charakterze wyłącznie informacyjnym. Strona prowadzona jest w języku polskim lecz nie propagujemy żadnych działań nakłaniających do łamania przepisów w Polsce. Pozostając na stronie oświadczasz iż znasz treść obowiązującej ustawy antynarkotykowej i wszystkie informacje znajdujące się tu wykorzystasz tylko i wyłącznie jako materiały edukacyjne na terenie Rzeczpospolitej Polskiej. Pliki ciasteczek mogą zostać zapisane zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki.

Copyright 2010 - 2016 © Forum NasionaKonopi.pl