Strona 1 z 2 1 2 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 20 z 38
  1. Post #1

    Automaty fem northern xxl , think heavy ,blue berry by Rawlinek .

    1. Pochodzenie i odmiany nasion: Orion seeds , think heavy , blue berry , northern xxl - wszystki af fem

    2. Charakterystyka spota: Wspolrzedne rowniez podac ? Polana z krzaczorami , pod ziemia wilgotna gleba .

    3. Planowane nawozy: Biohumus i burza/planton nie bede raczej kombinowal .


    4. Planowany trening: LST jesli odwaze sie Automaty fem northern xxl , think heavy ,blue berry by Rawlinek .

    5. Która to moja uprawa: druga

    6. Jak często planuje robić update mojej fotorelacji: 2-3 dni



    Siemanko , panny odwiedzily nasz swiat juz dzisiaj i jest to 1 dzien ich zywotu . Butelki musialem dacw ostatecznosci z racji zadnych donic , w czwartek przesadzam . Zapraszam wszystkich do zjebek i opini .
    Automaty fem northern xxl , think heavy ,blue berry by Rawlinek .-cam00052.jpg Automaty fem northern xxl , think heavy ,blue berry by Rawlinek .-cam00053.jpg Automaty fem northern xxl , think heavy ,blue berry by Rawlinek .-cam00054.jpg Automaty fem northern xxl , think heavy ,blue berry by Rawlinek .-cam00056.jpg Automaty fem northern xxl , think heavy ,blue berry by Rawlinek .-cam00055.jpg

    Przeczytaj o tym więcej:

    0 0

  2. Post #2
    Zrob przeloty w butelkach po bokach Automaty fem northern xxl , think heavy ,blue berry by Rawlinek . z fartem
    PostawBlanta
    0 0

  3. Post #3
    Witam . Poprawie post wieczorkiem zgodnie z regulaminem . Dzisiaj 2 maluszki zostaly wjebane przez nieznana mi istote , moim zdanie urwane czyli sarny,dziki czy zajace ale slimaki tez sa podejrzane nw czy lodyge by jadly . Macie sposoby na tych domownikow lasu zeby jakos odstraszyc od miejscowki ? Blunty na moj koszt pomocnym.
    0 0

  4. Post #4
    postaw na czymś wyższym pieniek czy coś, założ na górę butelki jak do wiadra tylko zrób dziury żeby cyrkulacja powietrza była i da rade, powodzenia ! Automaty fem northern xxl , think heavy ,blue berry by Rawlinek .
    0 0

  5. Post #5
    Na sarny i inne zajace najlepsza opcja zrobic plotek do okola Automaty fem northern xxl , think heavy ,blue berry by Rawlinek . na slimaki snacol lub slimakol Automaty fem northern xxl , think heavy ,blue berry by Rawlinek . piona
    PostawBlanta
    0 0

  6. Post #6
    Co do plotu to wie ktos jaki jest mniej wiecej koszt takiego drutu za metr i gdzie go kupic ? A co do butelek to czy one nie przejmuja przypadkiem slonca ? Bo pomidorki sie wyciagaja i mnie to martwi . Najgorszy widok , gdy patrzysz a roslinki nie ma odkupujesz palcem a tam lodyga urwana Automaty fem northern xxl , think heavy ,blue berry by Rawlinek . , po prostu jakby ktos ci w zebro dal Automaty fem northern xxl , think heavy ,blue berry by Rawlinek . , co prawda to teren zwierzat a ja jestem gosciem ale czemu akurat zajace czy inne zjadly moje maluszki skoro wokol maja od chuja tych roslin .
    0 0

  7. Post #7
    Ja bym butelek juz nie zakladal, zaczynaja sie pogody po 25+ wiec na sloncu bedzie jeszcze wiecej, co za tym idzie moga panienki nie przetrwac takiej parowy pod butlami, wiadomo cyrkulacja, cyrkulacja ale pod taka butla zawsze duzo cieplej.
    0 0

  8. Post #8
    Na wszelkiego rodzaju zwierzynę zrobiłem płot z krzaków, gałęzi, drzew po ścince, a na ślimaki mam "żel na ślimaki" z auchana i wszystko działa dobrze Automaty fem northern xxl , think heavy ,blue berry by Rawlinek .
    Polecam takie opcje, jeśli borykasz się z tymi problemami Automaty fem northern xxl , think heavy ,blue berry by Rawlinek .
    0 0

  9. Post #9
    Troche sie powyciagaly ale przysypalem ziemia . Oczywiscie foto przed podlaniem . Jak narazie to troche przypalu sobie narobilem bo pisze rzeczy w wiadomosciach na fb ( ze wspolpracownikiem) i nie wiem czy maja mnie na oku . Da sie jakos zfejkowac te wiadomosci lub cos zeby nie ogarneli ? Bo ostatnio kolega palil bonio w pewnym miejscu i 2 typow 17-18 lat podbilo i sie pytali czy ma zielonego to powiedzial , ze juz nie i chcieli zeby ktos im zalatwil i dal im moj numer ... Nie dzwonili ani nic i sie obawiam o tego FB .
    Automaty fem northern xxl , think heavy ,blue berry by Rawlinek .-11116025_947714305281074_829678925_n.jpg Automaty fem northern xxl , think heavy ,blue berry by Rawlinek .-11313188_947714285281076_84960681_n.jpg Automaty fem northern xxl , think heavy ,blue berry by Rawlinek .-11324032_947714315281073_1714652570_n.jpg Automaty fem northern xxl , think heavy ,blue berry by Rawlinek .-11358830_947714291947742_675401594_n.jpg
    0 0

  10. Post #10
    kwiatki jak kwiatki .. małe a urosną jeszcze na piekne damy Automaty fem northern xxl , think heavy ,blue berry by Rawlinek .
    co do przypału to radze nie pisać o tym na FB lub ewentualnie używać slanga (zainstaluj przeglądarke TOR browser)
    2. WKOP TE WIADRA w ziemie .. zamaskuj jakoś by nie było widać. Dbaj o ład wokoł swego spota.
    pozdro
    RÓWNOWAGA MUSI BYĆ , ALBO TO POCZUJESZ ALBO NIE POCZUJESZ NIC
    0 0

  11. Post #11
    Wkopywac raczej nie bede bo gleba wilgotna :P .
    0 0

  12. Post #12
    Jest to juz 7 dzien zycia pomidorkow a cos male sa Automaty fem northern xxl , think heavy ,blue berry by Rawlinek . . Mam problem z trzema , poniewaz zoltawe koncowki maja oraz na listkach kolejnego pietra Automaty fem northern xxl , think heavy ,blue berry by Rawlinek . . Co to moze byc ? Za sucho czy cos innego ? Podlalem dzisiaj biohumusem 2 nakretki na 2 lity wody , watpie , ze to niedobory bo dopiero zaczynaja zycie ale cos im spowalnia wzrost , czy to mozliwe , ze zle ph ? Bo podlewalem woda odstana 2 godziny w pospiechu . Odwdziecze sie blantami Automaty fem northern xxl , think heavy ,blue berry by Rawlinek . .
    Ps. Czy nie za male jak na 7 dzien ?
    Automaty fem northern xxl , think heavy ,blue berry by Rawlinek .-cam00066.jpg Automaty fem northern xxl , think heavy ,blue berry by Rawlinek .-cam00068.jpg Automaty fem northern xxl , think heavy ,blue berry by Rawlinek .-cam00069.jpg Automaty fem northern xxl , think heavy ,blue berry by Rawlinek .-cam00070.jpg Automaty fem northern xxl , think heavy ,blue berry by Rawlinek .-cam00071.jpg Automaty fem northern xxl , think heavy ,blue berry by Rawlinek .-cam00072.jpg
    0 0

  13. Post #13
    troszke mogły by być większe. Sprawdź PH w pierwszej kolejności. Automaty fem northern xxl , think heavy ,blue berry by Rawlinek .
    MASZERUJ ALBO GIŃ !
    0 0

  14. Post #14
    Ale ph w takim stopniu rozwoju rosliny ?
    0 0

  15. Post #15
    No jak ma coś rosnąć, skoro warunki nie odpowiadają. Jak to podlewasz ?
    MASZERUJ ALBO GIŃ !
    0 0

  16. Post #16
    Tzn. Myslalem , ze rosliny okazuja niedobory w troszke pozniejszym okresie . Leci ok.0.5-0.7litra na 7 donic . Podlewam wszystkie kranowa odstana , a tylko 2 okazaly takie listki , z poczatku myslalem , ze przez susze co byla .

    --- Dodano ---

    Jest mozliwosc przelania ? Bo dziurki chyba sa zbyt male , a dzis wlalem 2 litry na 7 donic ... Rok temu tyle lalem i bylo git .
    0 0

  17. Post #17
    Panny rosna zbyt wolno . Wie ktos moze dlaczego ta podwinieta roslinka jest taka ? Blanty za pomoc !
    Ph ~7 , leje ok.100-150 ml .
    Automaty fem northern xxl , think heavy ,blue berry by Rawlinek .-cam00077.jpg Automaty fem northern xxl , think heavy ,blue berry by Rawlinek .-cam00078.jpg Automaty fem northern xxl , think heavy ,blue berry by Rawlinek .-cam00079.jpg Automaty fem northern xxl , think heavy ,blue berry by Rawlinek .-cam00085.jpg Automaty fem northern xxl , think heavy ,blue berry by Rawlinek .-cam00084.jpg
    0 0

  18. Post #18
    PH Za wysokie obniż najlepiej do 6.5


    |
    |
    v

    http://m.youtube.com/watch?v=zJR3Eg5kh9c
    0 0

  19. Post #19
    Witam ponownie . Pomidorki jakos sie wybily , po ostatnich ulewach . Jedna zaliczyla glebe ale juz jej nie podnosilem , bo sama ciagnela sie w gore . Te wieksze maja lst z slomy . Martwia mnie te 2 z uschnietymi liscmi , wie ktos co im dolega ? Na 4 zdjeciu wyglada jakby cos ja zjadlo badz sam odpadl ten kawalek ususzonego lisca . Ten posypany piasek to dolomit Automaty fem northern xxl , think heavy ,blue berry by Rawlinek . . Btw. czy dobrze zrobilem LST i czy nie za wczesnie ? Zapraszam do opini .
    Automaty fem northern xxl , think heavy ,blue berry by Rawlinek .-cam00086.jpg Automaty fem northern xxl , think heavy ,blue berry by Rawlinek .-cam00087.jpg Automaty fem northern xxl , think heavy ,blue berry by Rawlinek .-cam00088.jpg Automaty fem northern xxl , think heavy ,blue berry by Rawlinek .-cam00089.jpg Automaty fem northern xxl , think heavy ,blue berry by Rawlinek .-cam00090.jpg Automaty fem northern xxl , think heavy ,blue berry by Rawlinek .-cam00091.jpg Automaty fem northern xxl , think heavy ,blue berry by Rawlinek .-cam00092.jpg Automaty fem northern xxl , think heavy ,blue berry by Rawlinek .-cam00093.jpg
    0 0

  20. Post #20
    Witam, LST zrobione zdecydowanie za wcześnie, muszą być 3-4 piętra.
    0 0

Strona 1 z 2 1 2 OstatniOstatni

Forum oparte o skrypt vBulletin © Przypominamy iż nasza witryna jest prowadzona w charakterze wyłącznie informacyjnym. Strona prowadzona jest w języku polskim lecz nie propagujemy żadnych działań nakłaniających do łamania przepisów w Polsce. Pozostając na stronie oświadczasz iż znasz treść obowiązującej ustawy antynarkotykowej i wszystkie informacje znajdujące się tu wykorzystasz tylko i wyłącznie jako materiały edukacyjne na terenie Rzeczpospolitej Polskiej. Pliki ciasteczek mogą zostać zapisane zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki.

Copyright 2010 - 2016 © Forum NasionaKonopi.pl