Pokaż wyniki od 1 do 13 z 13
  1. Post #1

    Które automaty najlepsze, najszybciej kwitnące itp

    nasiona marihuany, nasiona konopi
    Cześć,Które automaty najlepsze, najszybciej kwitnące itp
    chciałbym się dowiedzieć mianowicie paru rzeczy:
    • - Jakie automaty kwitną najszybciej i cena mniej więcej ich za 3 nasiona
    • - Które najmocniejsze
    • - Czy są takie, że robię pudełko lub coś podobnego i kwitną same bez mojej ingerencji np: mogę je włożyć gdzieś na strych czy coś?
    • - Czy na outdoor byłyby takie jak pytanie wyżej tylko że sadzę i same kwitną ?
    • - Ile z automatu takiego do 70 zł około za 3 nasiona było by (z jednego krzaku) g. około ?
    • - AK 470 Auto - GanjaFarmer.pl czy taki by się nadawał na indoor ? co w opisie znaczy to
    • Rodzaj zakwitania Które automaty najlepsze, najszybciej kwitnące itp Autoflowering (kwitnące automatycznie)
    • ? Samo kwitnie bez mojej ingerencji ?Które automaty najlepsze, najszybciej kwitnące itp
    • - Małe porady jakby ktoś mógł dotyczące tego jak posadzić itp (jestem początkującym)

    Z góry dzięki ;)
    z fartem Które automaty najlepsze, najszybciej kwitnące itp

    Przeczytaj o tym więcej:

    0 0

  2. Post #2
    Siema

    -sam mozesz sobie odpowiedziec na to pytanie,wystarczy wejsc na strone seedbanku z ktorego masz zamiar zamowic nasionka,wejsc w zakładke AUTOFLOWERING na stronie np.GF.pl i czytac opisy
    -duzo jest mocnych odmian/np.dla jednego odmiana xxx bedzie piekielnie moca a dla innego takim sobie ziokiem nie urywajacym dupy
    -nie nie ma takich,mosisz im pomagac
    -mozliwe,ale musisz im w tym pomagac same sobie nie poradza,trzeba sie opiekowac od czasu do czasu
    -zalezy od twoich umiejetnosci w teorii jak i w praktyce
    -Tak nadawał by sie/AUTOFLOWering -
    https://forum.nasionakonopi.pl/17,wsz...wering-af.html

    - Ogólne o uprawie

    Nie dziekuj>
    0 0

  3. Post #3
    - Na początek polecam AK47 AUTO FEM. Szybko kwitnie. Dla początkującego idealna.
    - Dla mocy polecam Anubis AUTO, Shot Adrenaline AF, AUTO Maxi Gum, White Lemon
    - nie ma takiej możliwości. Musisz jej pomóc ;)
    - od czasu do czasu zadbaj o rozwój. Wybierz idealne miejsce do sadzenia pod względem warunków.
    - zależy od odmiany i twoich umiejętności.
    - AF (AUTOFLOWERING) będzie idealne na indoor.

    MASZ TU LINKI DO NASION Które automaty najlepsze, najszybciej kwitnące itp :

    Anubis AUTO - https://nasionamarihuany.pl/sklep/pr...nubis,845.html
    Shot Andrenaline AF - https://nasionamarihuany.pl/sklep/pr...-AUTO,715.html
    Auto Maxi Gum - https://nasionamarihuany.pl/sklep/pr...x-AK,1052.html
    White Lemon - https://nasionamarihuany.pl/sklep/pr...emon,1060.html
    Polecam Które automaty najlepsze, najszybciej kwitnące itp
    0 0

  4. Post #4
    Dzięki chłopaki Które automaty najlepsze, najszybciej kwitnące itp)
    Ps : To ak ? AK 470 Auto - GanjaFarmer.pl
    A i czy z każdego nasionka powinno mi wyjść ? jak zrobie tak jak pisze na tej stronie ? :P
    I mógłby mi ktoś napisać/dać linka jak zrobić własne takie pudełko do którego dam mojego automata ?
    0 0

  5. Post #5
    Cytat Zamieszczone przez Adriankk Zobacz posta
    Dzięki chłopaki Które automaty najlepsze, najszybciej kwitnące itp)
    Ps : To ak ? AK 470 Auto - GanjaFarmer.pl
    A i czy z każdego nasionka powinno mi wyjść ? jak zrobie tak jak pisze na tej stronie ? :P
    I mógłby mi ktoś napisać/dać linka jak zrobić własne takie pudełko do którego dam mojego automata ?
    Wszystkie informacje znajdziesz na forum. Szukaj!!!!
    https://forum.nasionakonopi.pl/72,bud...-growboxa.html
    https://forum.nasionakonopi.pl/72,bud...ne-zasady.html
    https://forum.nasionakonopi.pl/72,bud...-growboxa.html
    https://forum.nasionakonopi.pl/129,up...r-od-do-z.html
    https://forum.nasionakonopi.pl/129,up...-poradnik.html
    0 0

  6. Post #6
    Auto AK47 - GanjaFarmer.pl to aka Które automaty najlepsze, najszybciej kwitnące itp co do kiełkowania to tak: jeśli zrobisz według zaleceń które znajdziesz tutaj na forum to każde ziarenko powinno wyjść . Coi do pudełka na automat to hmm najlepiej i najłatwiej jest zrobić boxa z starego Pc lub z jakiejś szafki , wszystkie schematy potrzebne do zrobienia boxa znajdziesz na forum poszukaj tylko . Co do odmian mocnych polecił bym ci WW Euforie Amnezje i big devila( tej nie próbowałem ale ziomek polecal ogromnie) . Pozdro
    0 0

  7. Post #7
    Dzięki, dzięki wszystkim dałem po blanciku :P Jak będę czegoś nie wiedział jeszcze spytam Które automaty najlepsze, najszybciej kwitnące itp proszę na razie nie zamykać tematu ;)

    --- Dodano ---

    Mam otóż pytanie, poczytałem tam wyżej już trochę wiem, mam pytanie jeszcze bo nie jestem pewien :

    Czy jakbym tak 3 nasionka posadził w moim boxie (Moim boxem byłaby obudowa po komputerze, standardowa nie znam wymiarow dokladnie) TO czy do niej wystarczyłoby Światło ( te żarówki co tam piszą) i wentylacja ?

    Odnosnie światła - tych żarówek, ile miałbym kupić do takiej obudowy po komputerze na 3 nasiona ? Może ktos podać linka do takich żarówek ? I jak je podpiąć tam jak już ? :P czy coś, żeby swiecily

    Odnośnie wentylacji - Jest coś takiego co można gotowe kupić co by starczyło mniej więcej albo nie na całe kwitnięcie mojej marysi ?: P I było by Ciche tzn nie wentylatorki które słychać, chciałbym żeby tego nie było słychać ( Nie mieszkam jeszcze sam i nikt o tym nie może wiedzieć:P)
    0 0

  8. Post #8
    Co do wentylatorow polecil bym ci te ponizej sa ciche i dosyc wydajne
    AAB SLIM SILENT FAN 8 CICHY WENTYLATOR 13dB (3924429597) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje.
    AAB SUPER SILENT FAN 12 CICHY WENTYLATOR 13dB (3953026282) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje.
    Co do zarowek to do pc boxa polecil bym 3x
    ŻARÓWKA PHILIPS TORNADO E27 32W (150W) NAJTANIEJ! (3948909753) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje.
    i 3 krzaczki w takiej obudowie to troche duzo mialy by za ciasno lepiej juz dac 1-2 zrobic im LST
    0 0

  9. Post #9
    Jeden z tych wentylatorków tak ? i 3 żarówki tamte ?

    A jak to podłączyć czy coś ?;/
    0 0

  10. Post #10
    Poczytaj troche a nie durne pytania zadajesz.. + do +, - do -

    https://forum.nasionakonopi.pl/290,mi...wa-pcboxa.html
    0 0

  11. Post #11
    Co do wentylatorow musisz wybrac sam ktory chcesz bo roznia sie one wymiarami wiec musisz podpasowac je zeby jakos zamontowac wez pod uwage ze potrzebujesz wtlaczajacy wytlaczajacy i mieszajacy, a co do podlaczenia zarowek musisz dodatkowo kupic cos takiego
    allegro.pl/oprawka-oprawa-ceramiczna-e27-100w-duzy-gwint-i3883849237.html
    Polaczyc mozesz szeregowo badz kazda z osobna
    0 0

  12. Post #12
    Dzięki, dzięki Które automaty najlepsze, najszybciej kwitnące itp
    0 0

  13. Post #13
    to jest dział o nasionach nie wentylatorach. Zamykam i zapraszam tu Temperatura i wentylacja
    0 0

Forum oparte o skrypt vBulletin © Przypominamy iż nasza witryna jest prowadzona w charakterze wyłącznie informacyjnym. Strona prowadzona jest w języku polskim lecz nie propagujemy żadnych działań nakłaniających do łamania przepisów w Polsce. Pozostając na stronie oświadczasz iż znasz treść obowiązującej ustawy antynarkotykowej i wszystkie informacje znajdujące się tu wykorzystasz tylko i wyłącznie jako materiały edukacyjne na terenie Rzeczpospolitej Polskiej. Pliki ciasteczek mogą zostać zapisane zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki.

Copyright 2010 - 2016 © Forum NasionaKonopi.pl