Strona 1 z 22 1 2 3 11 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 20 z 422
  1. Post #1

    Automaty bebooka

    Z uwagi że za niedługo będzie odświerzenie crosików af, tym razem w wersji fem, postanowilem wrzucić troche zdjęć poprzednich generacji bebookowych automatów... Jest to temat ogólny związany z automatami, jesli ktoś miał styczność, choćby rok temu z konkursu kto pierwszy ten lepszy może sie wypowiedzieć, moze nawet dodac jakies foto Automaty bebooka

    Automaty bebooka
    Automaty bebooka
    Automaty bebookaAutomaty bebooka

    Automaty bebooka

    hejzomatik:
    Automaty bebooka
    Automaty bebookaAutomaty bebooka

    ls x dr
    Automaty bebooka
    Automaty bebookaAutomaty bebookaAutomaty bebookaAutomaty bebookaAutomaty bebooka
    Automaty bebooka
    Automaty bebooka
    Automaty bebooka
    Automaty bebooka

    (wm x dr) x (ls x dr)
    Automaty bebookaAutomaty bebookaAutomaty bebookaAutomaty bebookaAutomaty bebookaAutomaty bebookaAutomaty bebooka

    Automaty bebooka

    dr x wm x dr
    Automaty bebooka

    (wr x (wm x dr)) x (ls x dr)
    Automaty bebooka
    Automaty bebooka
    Automaty bebooka
    Automaty bebooka

    (ak x (wm x dr)) x (ls x dr)
    Automaty bebooka
    Automaty bebooka
    Automaty bebooka


    Nowe automaty będą bazować na sprawdzonym już wr a zapylone nim damki to:
    -niezmiennie podstawa ls x dr cytrusowa
    -(ak x (wm x dr)) x (ls x dr)
    -(wr x (wm x dr)) x (ls x dr)
    -flash babyloon
    -shot adrenaline
    -la diva
    i z tych wielkich af:
    -amnezja af
    -critical jack af

    Przeczytaj o tym więcej:

    1 0

  2. Post #2
    gdzie moge kupic takie automaty?
    "Nie myli się ten, który nic nie robi "
    0 0

  3. Post #3

  4. Post #4
    dopiero sie robią, za dwa tygodnie beda pierwsze z tych wczesnych, kij wie kiedy z tych duzych.

    A gdzie beda i czy beda to sie okaze czy ktos je chce Automaty bebooka
    0 0

  5. Post #5
    No no , już wiem skąd wezmę pestki. Mam nadzieję , że wszystkie odmiany o których mowa w tym temacie będzie dostępna w jakimś seedbanku.
    0 0

  6. Post #6
    Lemony mam od beeboka ale chcę te AFy !! Także ja chetny na sporą pake Automaty bebooka
    "Nie myli się ten, który nic nie robi "
    0 0

  7. Post #7
    Holi szit panie Beboku. Ja tam dopiero zaczynam przygode z growem ale mam nadzieje ze dojde do takiego poziomu. Normalnie az brak slow
    0 0

  8. Post #8
    No to moze ja pochwale sie co mi wyrosło z Auto Bebook'ow Automaty bebooka Nasionka wygralem kiedys w konkursie, odmiana: (wm x dr) x (ls x dr) - przynajmniej tak mi sie wydaje na kartce pisalo: WMx... (z tego co pamietam). Automaty doszły dosyć szybko ok. 70 dni także jak dla mnie duzy +, na inne musiałem czekać do 90 dnia. Moc i zapach pomimo ze to auto naprawde super - polecam serdecznie Automaty bebooka Susz z roślinki = 35g

    Automaty bebooka

    Automaty bebooka

    Automaty bebooka

    A tutaj dwa mniejsze po lst, odmiana ta sama (widać o ile szybciej zabierają sie za kwitnienie, krzaczki obok również auto od innego beedera):

    Automaty bebooka

    Automaty bebooka
    0 0

  9. Post #9
    Mi te male grubasy niszcza czache zwlaszcza ze uwielbiem hardkorowe lst jak widac z reszta w relacji. ImaQu piknie i bacik dla ciebie za to
    0 0

  10. Post #10
    ooo Imaqu wielkie dzieki za foto Automaty bebooka To drugie chyba krzaczki jakie widze z tych kulek konkursowych, takze ucieszyly mnie tymbardziej. Odezwij sie za dwa tygodnie bedzie cos na testa jak chcesz...

    nowe pokolenia kulek... matki:

    hejzomatik:
    Automaty bebooka
    Automaty bebooka

    tylko kilka kulek ale takie geny warto przedluzyc Automaty bebooka Zreszta widac roznice miedzy sati afem takim a tymi niby sati ponizej naprzyklad Automaty bebooka

    ak x wm x dr x ls x dr
    Automaty bebooka

    Diva
    Automaty bebooka

    Shot Adrenaline
    Automaty bebooka

    Flash Babylon
    Automaty bebooka

    wr x wm x dr x ls x dr
    Automaty bebooka
    0 0

  11. Post #11
    Cytat Zamieszczone przez Bebook Zobacz posta
    ooo Imaqu wielkie dzieki za foto Automaty bebooka To drugie chyba krzaczki jakie widze z tych kulek konkursowych, takze ucieszyly mnie tymbardziej. Odezwij sie za dwa tygodnie bedzie cos na testa jak chcesz...
    Nie ma za co Automaty bebooka Doceniam twoja prace nad własnymi pestkami i to dla mnie czysta przyjemność moc wstawić te zdjęcia i pokazać jak sobie rosna krzaczki z twoich nasion Automaty bebooka Co do czegos na testa to odezwe się i chetnie coś przygarne, sezon sie zbliza bedzie mozna znowu poszaleć Automaty bebooka Dzieki!

    PS. Zdjęcia matek są piękne takie boby że szczena opada hehe
    Mini LED Project - http://forum.nasionakonopi.pl/314,fo...5w-0-09m2.html

    Pomogłem ? Postaw Blanta
    0 0

  12. Post #12
    Automaty poszły pod kosę, także do końca tygodnia wyskubie wszystkie kulki na spokojnie. Moge powiedziec ze ta edycja kul udała sie bardzo dobrze, mało co jest odrztu, było z czego przebierać i zostały tylko najwieksze armatnie, i same bardzo brązowe. Gwarancja jakości i bezproblemowego startu, nic nie powinno zamulać z wigorem, reszta juz w rekach growera...

    Niektóre osobniki zapyliły się całe i nie wyglądają tak okazale jak inne (zawsze tak jest przy zapyleniu), takze nie ma co patrzec na to czy jedna czy druga bardziej spuchła. Przykładem jest tu hejzomatik, którego udało się tylko dopylić na koniec, a itak dał około 300 kulek, a do tego az 75,5g materiału (z 5l doniczki, wynik swietny). Topek po wysuszeniu wygląda tak:

    Automaty bebooka

    Jaki widać sati automat jednak można stworzyć Automaty bebooka Moze nie zabija on moca, jak to sati, za to usiedziec ciezko, chocby przed kompem. Oblepiony strasznie, żywicy maxymalnie duzo. Capi konkretnie w przeciwienstwie do lemonow z ktorych pochodzi. Poza nim, oskubalem dopiero jedna damke, ak x wm x dr x ls x dr nr2, ktora dala naprawde sporo swietnej jakosci kulek, reszta jest z tego co widze taka sama, ładnie przetrzymane krzaki zeby wszystko dojrzało w pełni
    Automaty bebooka

    Teraz czas na fotki matek następnego pokolenia bebokowych automatów. Wszystkie zapylone (wr x (wm x dr)) x (ls x dr) czyli automatem z przewaga cech wra, bardzo duzych, z tych dłużej dochodzących. Na koniec wybarwia się na fioletowo, lekko lub bardziej ale zawsze, szron na wysokim poziomie, waga również. Jak na automata pierwszych generacji posiadającego pełne af i dochodzącego do 70 dnia życia na inie radzi sobie ponadprzeciętnie. Potrzebuje te pare dni dłużej ale efektem wagi więc warto. Wigorem nie dorównują mu crosy nowych generacji co wywołało moje zdziwienie Automaty bebooka Czas na foty matek:

    1. (ak x (wm x dr) (ls x dr), drugi bardzo duzy automat ze stajni beboka, jeden z najwiekszych z tych wczesnie dochodzacych. Wybacza duzo błedów i ma wiekszy wigor jak reszta. pewniak co do odpowiedniej masy. Z trzech damek jedna mało odporna na plesn, reszta chyta w ograniczonym zakresie, na tym polu poczyniono postepy. Zapach znikomy.
    dama nr 1
    Automaty bebooka
    Automaty bebooka
    Automaty bebooka

    dama nr2
    Automaty bebooka
    Automaty bebooka
    Automaty bebooka

    dama nr3 (cos zjebalem zdjecia przez hpsa)
    Automaty bebooka
    Automaty bebooka

    2. La Diva, choc nie tak wysoka jak reszta, bardzo łatwo tworzyła dużą masę, śmierdząca i klejąca
    Automaty bebooka
    Automaty bebooka
    Automaty bebooka
    Automaty bebooka

    3. (wr x (wm x dr) (ls x dr), czyli taki sam crosik jak odmiana ktora zapylalem, opisana wczesniej, będą to więc kulki f2 tego crosikadama nr1
    Automaty bebooka
    Automaty bebooka
    Automaty bebooka
    Automaty bebooka

    dama nr2
    Automaty bebooka
    Automaty bebooka
    Automaty bebooka
    Automaty bebooka

    4. Shot Adrenaline, automat sativkowy, wąskie długie liście i topki, moze nie tak spuchniete za to długie, Zapach piekny i intensywny, klepa zacna.
    Automaty bebooka
    Automaty bebooka
    Automaty bebooka

    5. Flash babyloon, niestety zmascilem fote
    Automaty bebooka

    Reszta fot kulek jak doskubie. Pestki będą napewno dostepne na gnomesgarden.eu i najprawdopodobniej trawkaseeds po 10zl za kulke dla koncowego odbiorcy. Wszelkie uwagi i sugestie mile widziane Automaty bebooka
    0 0

  13. Post #13
    Mistrzostwo świata. Gratuluje I na bank zakupie pare kulek
    0 0

  14. Post #14
    Gość
    Ukłon Mistrzuniu, oraz czapki z główAutomaty bebooka
    Automaty bebooka
    0 0

  15. Post #15
    kozaki na nastepny raz o nich pomysle jak bede szukal kulek Automaty bebooka
    0 0

  16. Post #16
    Gość
    Czekamy by zamówić te fajne pestki ziomuś
    0 0

  17. Post #17
    Juz mozesz zamówić Automaty bebooka
    0 0

  18. Post #18
    Gość
    gdzie ?? bo nigdzie nie widzę w bankach af ziomeczka tylko Lemony
    0 0

  19. Post #19
    Cytat Zamieszczone przez KaliGanjaMafia Zobacz posta
    gdzie ?? bo nigdzie nie widzę w bankach af ziomeczka tylko Lemony

    Reszta fot kulek jak doskubie. Pestki będą napewno dostepne na gnomesgarden.eu i najprawdopodobniej trawkaseeds po 10zl za kulke dla koncowego odbiorcy. Wszelkie uwagi i sugestie mile widziane
    0 0

  20. Post #20
    Gość
    spoko nie ma tam jeszcze konkretów ale spoko spoko Automaty bebooka
    0 0

Strona 1 z 22 1 2 3 11 ... OstatniOstatni

Forum oparte o skrypt vBulletin © Przypominamy iż nasza witryna jest prowadzona w charakterze wyłącznie informacyjnym. Strona prowadzona jest w języku polskim lecz nie propagujemy żadnych działań nakłaniających do łamania przepisów w Polsce. Pozostając na stronie oświadczasz iż znasz treść obowiązującej ustawy antynarkotykowej i wszystkie informacje znajdujące się tu wykorzystasz tylko i wyłącznie jako materiały edukacyjne na terenie Rzeczpospolitej Polskiej. Pliki ciasteczek mogą zostać zapisane zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki.

Copyright 2010 - 2016 © Forum NasionaKonopi.pl