Pokaż wyniki od 1 do 4 z 4
  1. Post #1

6x auto viking ak47 fem , 3x Easy Sativa fem

nasiona marihuany, nasiona konopi
    Witam jestem początkującym growerem proszę o uwagę i pomoc 6x auto viking ak47 fem , 3x Easy Sativa fem
    wszystkie rośliny mają około 3 tyg :
    6 x Ak47 -ziemia kupna uniwersalna mieszana z dolomitem i styropianem wiadra 25 l
    3 x Eeasy Sativa - wykopane dołki na 1,5 m zmieszane z ziemią uniwersalną , dolomit , azofoska
    nawozy na weg : biohomus forte , nawóz z pokrzyw (samo robiony)
    nawozy na flow: planton k i pod koniec Rippen
    trening : lst - na każdej roślinies
    słońce : 8-9 h

6 af-ów w którym 3 są w mizernym stanie było 12 ale coś mi zjadło zostały same łodygi ...

3 x Easy Sativa fem pogryziona w ciężkim stanie ale wyjdzie z tego 6x auto viking ak47 fem , 3x Easy Sativa fem zobaczymy co czas pokaże
    0 0

2. Post #2
    Kup środek przeciw ślimakom bo Ci zeżrą ścierwa wszystko. Zrobiłeś dziury od doły tych "doniczek" przelane są w tych wiadrach ! Na to wygląda. I troszkę mało słońca. Z tego co pamiętam to najlepszymi warunkami są w czasie pierwszych tygodni życia 18h słońca, a potem normalnie 10-12h. No ale to w pewnej mierze starcza, potężne nie będą. Jeśli będziesz zamierzał przesadzać będziesz miał problem, albowiem korzenie się poplączą, nie wiem czemu dałeś dwie rośliny w jedno 6x auto viking ak47 fem , 3x Easy Sativa fem powodzenia, jak masz pytania to pytaj, tutaj moje : KLIK
    Prędzej niż jaranie raczej rzucę oddychanie
    0 0

3. Post #3
    Szkoda ze nie dokończyłeś bo Auto Viking AK47 to zajebisty szczep 6x auto viking ak47 fem , 3x Easy Sativa fem
    o zobacz tutaj:
    https://ganjafarmer.com.pl/2687-auto-viking-ak47.html Nieźle się odpierdziela co nie 6x auto viking ak47 fem , 3x Easy Sativa fem eleganckie geny
    1 0

4. Post #4
    Ooo 6x auto viking ak47 fem , 3x Easy Sativa fem jest czego żałować 6x auto viking ak47 fem , 3x Easy Sativa fem
    0 0