Pokaż wyniki od 1 do 8 z 8
  1. Post #1

Czy można jeszcze kupić 100% naturalna MJ bez chemii, czy tylko własna uprawa ?

Witam,

Czy w Holandii (Coffe shops w Amsterdamie czy innych większych miastach) da sie kupić 100% naturalna marihuanę, bez sztucznych nawozów czy chemii ? Czy w grę wchodzi jedynie własna uprawa ?

Przeczytaj o tym więcej:

0 0

2. Post #2
    Jakiej chemii? Coś dodają?
    0 0

3. Post #3
    Cytat Zamieszczone przez Hałupy Zobacz posta
    Jakiej chemii? Coś dodają?
    Sory jestem zielony w tych tematach. Chciałbym kupić marihuanę, która uprawiana jest w naturalny sposób (czyli bez żadnych sztucznych nawozów, żeby przyśpieszyć czas kwitnienia itp.) Słyszałem, że tak już prawie nikt nie uprawia bo czeka się zbyt długo na plony.
    Wiem najlepiej będzie zainwestować we własną uprawę, lecz narazie chciałbym się trochę podszkolić w tym temacie ;)
    0 0

4. Post #4
    " bez sztucznych nawozów czy chemii "
    hyba chodzi o to ze trawka na samej wodzie by jechala , ewentualnie obornik naturalny
    0 0

5. Post #5
    Cytat Zamieszczone przez Adamus10 Zobacz posta
    Witam,

Czy w Holandii (Coffe shops w Amsterdamie czy innych większych miastach) da sie kupić 100% naturalna marihuanę, bez sztucznych nawozów czy chemii ? Czy w grę wchodzi jedynie własna uprawa ?
    W dobrym Coffiku powinno być organiczne zioło ( certyfikowane ) niestety nie korzystam od lat z takich miejsc wiec nie polecę Ci , co do uprawy i czystości takiego zioła - wszystko sie da , fakt mniejszy plon bez nawozów i serce pęka bo roślina cała żółta ale da się Czy można jeszcze kupić 100% naturalna MJ bez chemii, czy tylko własna uprawa ?
    Nie ma żadnych ograniczeń, ograniczenia są tylko w Twoim umyśle .
    Wszystko we wszechświecie jest dostępne i możliwe.
    Masz wolność w tworzeniu takiego życia, jakiego chcesz.

Kala / Huna
    1 0

6. Post #6
    Cytat Zamieszczone przez ZIELONA Zobacz posta