Strona 3 z 3 PierwszyPierwszy 1 2 3
Pokaż wyniki od 41 do 43 z 43
  1. Post #41
    Cytat Zamieszczone przez Adamus10 Zobacz posta
    Elo
    Mam pytanie co do Coffe shop w Holandii, czy sprzedawany towar jest 100% naturalny bez chemi itp ? Zależy mi bardzo na sativa lub indica. Ktoś cos ? Jestem zielony w tych tematach wiec znajomosci za bardzo nie mam.
    Czy jest w 100% naturalny bez chemii itp to nie wiem? nie wiem też czy chodzi Ci po prostu o nawozy i inne boosty? Na pewno używają nawozów do produkcji, czy to organicznych czy to innych bio i tego typu. Jedno jest pewne, dostaniesz tam towar bardzo dobrej jakości. Susz, który kupujesz w takich kofikach jest za pewne bardzo dobrze nadzorowany za pewne przez hodowców jak i Państwo, w którym jest to hodowane, bo Holandia z tego co kiedyś gdzieś czytałem dużą, czy nawet większą o ile nie całą część po prostu sprowadza.
    1 0

2. Post #42
    Dokładnie chodziło mi o nawozy i boosty. Czy można trafić susz, który był naturalnie uprawniony, bez żadnych dodatkowych nawozów przyspieszających dojrzewanie czy zwiększanie plonów. Muszę porozmawiać z kilkoma znajomymi z Holandii zeby mi powiedzieli co i jak, a najlepiej to samemu pojechać i sprawdzić jak to wyglada ;) w Polsce nie zamierzam kupować, tak jak mówiłem nie mam znajomosci a po drugie nie wiadomo jakiej jakości ten towar.
    Polecam grzybki czy napój bogów ayauhasca - cudo 👌
    0 0

3. Post #43
    Cytat Zamieszczone przez PanBadura Zobacz posta