Pokaż wyniki od 1 do 16 z 16
  1. Post #1

Blueberry kush auto, CFL 69 W,[PC Box]

nasiona marihuany, nasiona konopi
    1. Nasiona - Blueberry kush auto fem (nirvana) 2.Wymiary boxa - 17x40 wys 46 cm, folida diamond 3.Oświetlenie 3x CFL osram 23W 1450 lm 2700K 4.Wentylacja wyciągający 12mm, mieszający 8 mm z regulacją napiecia, chodzą na 4,5v, wlot pasywny 5.Ziamia do kaktusów ph 5,5-6,9 wymiszana z kokosem z cegły 40% 6.donica balkonowa coś ok 6l 7.nawozy bohumus na weg na flo pewnie planton k 8.trening tylko lst 9.filtr węglowy będzie z maty węglowej i plastikowej puszki Witam na fotorelacji mojej pierwszej uprawy indoor. Fotorelację zakładam, ponieważ jestem totalnym nowicjuszem w uprawie indoor, uprawiałem raz outdoor ale to inna para kaloszy.Dzisiaj jest pierwszy dzień życia mojej rolślinki wyłoniła się z ziemi wczoraj wieczorem. Warunki panujące w boxie to temp 23,8 st C i wilgotność 55 % przy włączonych lapmach , w nocy temp 17,6 st C a fotopreroid 18/6. Zapraszam do oglądania i komentowania, zjebki mile widziane.Pozdrawiam. Dzień 1
    Blueberry kush auto, CFL 69 W,[PC Box]-img_20171206_130032.jpg Blueberry kush auto, CFL 69 W,[PC Box]-img_20171206_130201.jpg Blueberry kush auto, CFL 69 W,[PC Box]-img_20171206_130350.jpg
    5 0

2. Post #2