Pokaż wyniki od 1 do 2 z 2
  1. Post #1

Podłączenie wiatraczków/wentylatorów do zasilacza

nasiona marihuany, nasiona konopi
    Witam Podłączenie wiatraczków/wentylatorów do zasilacza

Nigdy nie robiłem takich rzeczy, zawsze kogoś prosiłem jednak teraz chciałbym zrobić to sam!

Mam 4x wentylatorki komputerowe i chciałbym je jakoś podłączyć do prądu Podłączenie wiatraczków/wentylatorów do zasilacza Mam kupic zasilacz tak ? Jaki ? Może podrzucicie jakiś link ? Jak już go kupie to jak mam je dokładnie złączyć ? W elektryce jestem totalnie zielony Podłączenie wiatraczków/wentylatorów do zasilacza Podłączenie wiatraczków/wentylatorów do zasilacza

Bardzo proszę o konkretne wytłumaczenie Podłączenie wiatraczków/wentylatorów do zasilacza

Podłączenie wiatraczków/wentylatorów do zasilacza-67890..jpg Podłączenie wiatraczków/wentylatorów do zasilacza-12345..jpg

Pozdrawiam Podłączenie wiatraczków/wentylatorów do zasilacza
    Podłączenie wiatraczków/wentylatorów do zasilacza-67890..jpg Podłączenie wiatraczków/wentylatorów do zasilacza-12345..jpg

Przeczytaj o tym więcej:

0 0

• Post #2
      Jeśli chcesz pod jeden zasilacz wszystkie 4, żeby chodziły tak samo szybko, na max obrotach, to potrzebujesz zasilacz taki mający 12V i minimum 600mA.

Podłączenie naturalnie równoległe:

Podłączenie wiatraczków/wentylatorów do zasilacza

Można też kupić np. 7V, 9V, albo najfajniej - z regulacją od 5-12V, można wtedy korygować sobie, w zależności od potrzeb (może być np. taka sytuacja, że przy 12V będzie Ci się wydawało, że głośno już buczą, a np. stwierdzisz, że na 7V też dają rade a jest ciszej to przestawiasz na 7V).
      pasjonat
      0 0