Pokaż wyniki od 1 do 3 z 3
  1. Post #1

Pierwszy Box

nasiona marihuany, nasiona konopi
    Cześć,

Jestem całkowicie początkujący i mam zamiar po raz pierwszy, samodzielnie coś posadzić. W tym celu mam zamiar przerobić jedną ze swoich szafek na growbox. Będę tutaj wstawiał fotorelacje z tego procesu ale też będę was prosił o pomoc.
    Przejdźmy do konkretów:

Szafka ma wymiary: 47x35x80 0,132 m3 obita będzie razem z podłogą kocem ratunkowym albo białą folią ( możecie doradzić ).

1) Planowane oświetlenie HPS 100W
    Wyliczone - 0,16 m2 - 8000 lumenów - Moja lampa zapewni 10700
    Mam w planie poniższy zestaw
    Philips HPS 100W, zestaw oświetleniowy (6928681051) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje.

2) Wentylacja
    Tego tematu troszeczkę nie rozumiem i tu liczę na rady.
    Moje wyliczenia: 0,132 m3 - wymiana powietrza ma się odbyć w 5 minut więc potrzebuje wentylatorka o mocy 1,6 m3/h natomiast 2 wiatraki komputerowe które mnie interesują czyli takie ( jeden do wtłaczania i drugi do odciągania powietrza ):
    Wentylator SILENTIUM PC Zephyr 140 14cm wydajny (5212778054) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje.
    ma aż 79,9 m3/h i co to ma być ? toż to teoretycznie huragan w c*uj nawet jeżeli dodam poniższy regulator napięcia ustawiony na 1/4 mocy
    ZASILACZ UNIWERSALNY 1200mA 3-12V 6 WTYKÓW 7021 (7118562895) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje.
    Czy tak może być ?
    Dodatkowo proszę o porady co do jakiegoś malutkiego wiatraczka mieszającego w środku. Jest potrzebny w tak małej szafce ? W momencie gdy wdmuchujący wiatrak jest na górze po lewej stronie na "plecach boxa" a wiatrak odciągający na dole po prawej stronie prawej ściany ?

3) Filtr
    Mam zamiar wykorzystać poniższe maty filtrujące do okapów:
    FILTR WĘGLOWY DO OKAPU MATA UNIWERSALNA 55 x 38 cm (6900206428) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Tylko jeszcze nie wymyśliłem jak to zamontować tak aby materiał nie blokował wiatraczka.

4) Temperatura i wilgotność
    Do pomiaru: