Strona 5 z 5 PierwszyPierwszy ... 3 4 5
Pokaż wyniki od 81 do 94 z 94
  1. Post #81
    nasiona marihuany, nasiona konopi
    no ladnie idziePlantacja Plantatora :No name , Diesel Ryder F3 x AK Snow Auto , Spice white devil , Lemon Alien ITP byle do konca
    Medication
    Your medication makes me high
    Just be patient
    I'm like a patient trying to find
    Levitation
    Run your fingers down my spine
    Elevation
    Your medication makes me high
    Hey
    1 0

  2. Post #82
    Pokaż wariat jak te ggsy wyglądają...
    0 0

  3. Post #83
    Elegancko ale widze lodygi maja barwe jakby im brakowało pk chyba ze odmiana taka Plantacja Plantatora :No name , Diesel Ryder F3 x AK Snow Auto , Spice white devil , Lemon Alien ITPpowodzonka
    0 0

  4. Post #84
    Siema kolejny UP! następne fotki wieczorkiem
    Plantacja Plantatora :No name , Diesel Ryder F3 x AK Snow Auto , Spice white devil , Lemon Alien ITP-dsc_0906.jpg Plantacja Plantatora :No name , Diesel Ryder F3 x AK Snow Auto , Spice white devil , Lemon Alien ITP-dsc_0907.jpg Plantacja Plantatora :No name , Diesel Ryder F3 x AK Snow Auto , Spice white devil , Lemon Alien ITP-dsc_0908.jpg Plantacja Plantatora :No name , Diesel Ryder F3 x AK Snow Auto , Spice white devil , Lemon Alien ITP-dsc_0910.jpg Plantacja Plantatora :No name , Diesel Ryder F3 x AK Snow Auto , Spice white devil , Lemon Alien ITP-dsc_0914-1-.jpg Plantacja Plantatora :No name , Diesel Ryder F3 x AK Snow Auto , Spice white devil , Lemon Alien ITP-dsc_0915-1-.jpg Plantacja Plantatora :No name , Diesel Ryder F3 x AK Snow Auto , Spice white devil , Lemon Alien ITP-dsc_0916.jpg Plantacja Plantatora :No name , Diesel Ryder F3 x AK Snow Auto , Spice white devil , Lemon Alien ITP-dsc_0917.jpg Plantacja Plantatora :No name , Diesel Ryder F3 x AK Snow Auto , Spice white devil , Lemon Alien ITP-dsc_0918.jpg Plantacja Plantatora :No name , Diesel Ryder F3 x AK Snow Auto , Spice white devil , Lemon Alien ITP-dsc_0920.jpg Plantacja Plantatora :No name , Diesel Ryder F3 x AK Snow Auto , Spice white devil , Lemon Alien ITP-dsc_0921.jpg
    0 0

  5. Post #85
    no ladnie kolego lecisz oby tak do konca z fartem ziomus lap buszka
    Medication
    Your medication makes me high
    Just be patient
    I'm like a patient trying to find
    Levitation
    Run your fingers down my spine
    Elevation
    Your medication makes me high
    Hey
    0 0

  6. Post #86

    Reszta zdjęć z wczoraj !!!!

    Reszta fotek z wczorajszego harvestu oraz pięknych sezonów , pokazały się 3 pedały które wyrwałem , obciąłem jednego głównego topa na spróbowanie było 90 % brązowych więc myślę czemu by nie Plantacja Plantatora :No name , Diesel Ryder F3 x AK Snow Auto , Spice white devil , Lemon Alien ITP . A teraz tak największy automat ma 80 cm , to świetny wynik najmniejszy automat ma 50 cm , więc nie powychodziły karły ;) Zostało jeszcze 8 automatów Plantacja Plantatora :No name , Diesel Ryder F3 x AK Snow Auto , Spice white devil , Lemon Alien ITP 6 sezonówek albo 14 Plantacja Plantatora :No name , Diesel Ryder F3 x AK Snow Auto , Spice white devil , Lemon Alien ITP Czas pokażę zapraszam do oglądania Plantacja Plantatora :No name , Diesel Ryder F3 x AK Snow Auto , Spice white devil , Lemon Alien ITP bo mi na sam widok aż ślinka cieknie !!!
    Plantacja Plantatora :No name , Diesel Ryder F3 x AK Snow Auto , Spice white devil , Lemon Alien ITP-dsc_0910.jpg Plantacja Plantatora :No name , Diesel Ryder F3 x AK Snow Auto , Spice white devil , Lemon Alien ITP-dsc_0913.jpg Plantacja Plantatora :No name , Diesel Ryder F3 x AK Snow Auto , Spice white devil , Lemon Alien ITP-dsc_0922.jpg Plantacja Plantatora :No name , Diesel Ryder F3 x AK Snow Auto , Spice white devil , Lemon Alien ITP-dsc_0923.jpg Plantacja Plantatora :No name , Diesel Ryder F3 x AK Snow Auto , Spice white devil , Lemon Alien ITP-dsc_0925.jpg Plantacja Plantatora :No name , Diesel Ryder F3 x AK Snow Auto , Spice white devil , Lemon Alien ITP-dsc_0926.jpg Plantacja Plantatora :No name , Diesel Ryder F3 x AK Snow Auto , Spice white devil , Lemon Alien ITP-dsc_0927.jpg Plantacja Plantatora :No name , Diesel Ryder F3 x AK Snow Auto , Spice white devil , Lemon Alien ITP-dsc_0928.jpg Plantacja Plantatora :No name , Diesel Ryder F3 x AK Snow Auto , Spice white devil , Lemon Alien ITP-dsc_0931.jpg Plantacja Plantatora :No name , Diesel Ryder F3 x AK Snow Auto , Spice white devil , Lemon Alien ITP-dsc_0932.jpg Plantacja Plantatora :No name , Diesel Ryder F3 x AK Snow Auto , Spice white devil , Lemon Alien ITP-dsc_0933.jpg Plantacja Plantatora :No name , Diesel Ryder F3 x AK Snow Auto , Spice white devil , Lemon Alien ITP-dsc_0934.jpg Plantacja Plantatora :No name , Diesel Ryder F3 x AK Snow Auto , Spice white devil , Lemon Alien ITP-dsc_0936.jpg Plantacja Plantatora :No name , Diesel Ryder F3 x AK Snow Auto , Spice white devil , Lemon Alien ITP-dsc_0937.jpg Plantacja Plantatora :No name , Diesel Ryder F3 x AK Snow Auto , Spice white devil , Lemon Alien ITP-dsc_0939.jpg Plantacja Plantatora :No name , Diesel Ryder F3 x AK Snow Auto , Spice white devil , Lemon Alien ITP-dsc_0940.jpg Plantacja Plantatora :No name , Diesel Ryder F3 x AK Snow Auto , Spice white devil , Lemon Alien ITP-dsc_0942.jpg Plantacja Plantatora :No name , Diesel Ryder F3 x AK Snow Auto , Spice white devil , Lemon Alien ITP-dsc_0943.jpg
    3 0

  7. Post #87
    Co chłopaki myślą ?
    0 0

  8. Post #88
    Ja myślę że będzie zajebiście smacznie jak to zetniesz Plantacja Plantatora :No name , Diesel Ryder F3 x AK Snow Auto , Spice white devil , Lemon Alien ITP
    1 0

  9. Post #89
    Półautomaty jak myślicie dojdą jeszcze ? ;)

    --- Dodano ---

    Kiełkować czy się nie opłaca hm ? ;)
    0 0

  10. Post #90
    Nie opłaca się ja już odpuściłem zaraz już sierpien a jak mają stać do października to szkoda gadać.
    1 0

  11. Post #91
    Siema , spokojnie żyję za jakiś czas dodam zdjęcia
    0 0

  12. Post #92
    Siema , chłopaki i dziewczyny pora na zakonczenie FR podsumowanie jest takie : Ile plonu łącznie zebrałem ? Nie warzyłem tego ogólnie to paru pedałów , z którymi to robiłem poleciało w chuja rozpały sie chłopaki i wicie zachłanność , ale zgarneli z 15 stke zapylonego palenia nie klepiącego . Skurwiel bo o nie go pewnie sie martwicie , okazał się moim drugim życiowym sukcesem zdjęcia dodam kiedy odzyskam telefon z komendy . Tak złapali mnie grozi mi 6 lat , dostałem ostatecznie rok odróbek najlepszy przyjaciel sie na mnie rozjebał , na szczęscie przepadła jakas 8 gibonów Lemon Alien od Pestkomania.pl choć mam zdjęcia najpierw smoke report : Haj lekki bardzo odprężający , smiech , rozkminy , to co kocham , i TEN SMAK powiem wam koledzy z Pestkomani . Kawał kurwa jebitnie dobrej roboty smak cytryny zapaszek nie tak intensywny , od początku do konca hodowane bez nawozów i nie trenowane z powodu przypałów różnych mniejsza o to .Wracając do smaku nawet mieszane z tytem neutralizowało smak i zapach tytoniu dym leciutki nie gryzący .Znany jestem z tego że wkładam w uprawe całego siebie i wielu znajomych ludzi co pala komercyjne palenia od wielu lat , gangusy i inni kochali skurwiela i lemony , jeden zabarwił sie na śliczny fiolecik a drugi zaś zielony tak jak był , powiem więcej nie były gotowe do gotowosci w 100% potrzebowałyby 2 tygodni , skurwiel tak 2,5 tyga ale nie mogłem go trzymac gdyż policja już namierzała te krzaczki w dodatku widziałem ślady których ja nie zrobiłem i ktoś zajebał łopatę która była schowana koło skurwiela . Skurwiel dał około 7 dyszek takego sortu że wam sie to w dupach nie mieści , czy za rok mimo wyroku roku odróbek po 30 h zrobie to ponownie ? TAK kocham to i jetem w tym dobry i kocham to co robię Z farciszem ziomeczki ps typ mnie wyjebał na psach dlatego ze mu nie chciaęłm paczki zrobić i powiedziałem że jest jebanym sranksterem i że jak jeszcze raz odezwie się po mefe do mnie albo palonko to go rozjebie przykro . Zdjęcia skurwiela po odzyskaniu telefonu , co smieszne kryminalni pytali o to zdjęcie Plantacja Plantatora :No name , Diesel Ryder F3 x AK Snow Auto , Spice white devil , Lemon Alien ITPha i co z tym krzakiem że z nie go mogłem kilo uzyskać HAHAHAH ich wiedza jest dla mnie śmieszna . Śmiejac się z nich byłem bity , wyzywany . Krzyczałem że wszystkich nas nie złapią , a jeden taki typowy boguś z ciemnogrodu mówił że coś za cwany jestem i że takich jak ja powinno się karac na 15 lat .Mówiłem że nikogo nie zabiłem a on twierdził że zabiłem , stawiał mnie na równi z zabójcami rozumiecie ? Rozmowa ponad 15 minut nie pomogła dalej byłem bandziorem , bo udostępniam znajomym czyste zioło bez chemii a taki kurwa kretyn będzie mi mówił że ja ludzi truje i niszczę życia śmiejąc się mówiłem że to wy karacie mnie za rośline matoły w tym momencie dostałem z zaskoczenia sierpa straciłem słuch na 5 minut . ZWYRODNIALECE JEBAĆ WAS KURWY MACZETAMI !!!! Ps. nie powiedziałem że udostępniałęm dobrowolnie poddałem sie karze wiem nie powinienem ale nie bede tłumaczył dlaczego tak zrobiłem dluga historia jak widzicie .3 majcie się mordy i oczekujcie zdjęc skurwiela wracam w przyszłym roku silnijszy ,Na zdjeciu szczyty po wyschnięciu warzyły łącznie około 3 g może nawet i równe sredniej wielkości samara była wypchana że sie ledwo zamykała całośc plonu była w dużej kuli ale nie moge wstawić jej na forum nwm czemu , bo film nie chce sie wgrać buch z wami !!!
    Załączone obrazki
    3 0

  13. Post #93
    Tyle roślin i ludzi pewnie co z nim to robili to nie mogło się obejść bez przypalu dlatego lepiej robić samemu i tylko na własny użytek
    1 0

  14. Post #94
    Historia jak z dreszczowców Hitchcocka, dobrze że odróbki tylko.
    0 0

Forum oparte o skrypt vBulletin © Przypominamy iż nasza witryna jest prowadzona w charakterze wyłącznie informacyjnym. Strona prowadzona jest w języku polskim lecz nie propagujemy żadnych działań nakłaniających do łamania przepisów w Polsce. Pozostając na stronie oświadczasz iż znasz treść obowiązującej ustawy antynarkotykowej i wszystkie informacje znajdujące się tu wykorzystasz tylko i wyłącznie jako materiały edukacyjne na terenie Rzeczpospolitej Polskiej. Pliki ciasteczek mogą zostać zapisane zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki.

Copyright 2010 - 2016 © Forum NasionaKonopi.pl