Strona 2 z 5 PierwszyPierwszy 1 2 3 4 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 21 do 40 z 86
  1. Post #21
    Aleś wychodował bydlaka fajny zadbany ten kali mistOutDoor 2 Guerrilla Attack ;] Powodzenia!
    0 0

2. Post #22
    Cytat Zamieszczone przez PaanOramix Zobacz posta
    Aby Wam Wszystkim powsadzali palce do gipsu od Trymowania!!!
    Bede musial isc na L4, z zawodu jestem TRYMER'em! OutDoor 2 Guerrilla Attack ;] Nie lubie czarnych zyczen, ale Tobie zycze powodzenia OutDoor 2 Guerrilla Attack ;]
    0 0

3. Post #23
    AKTUALIZACJA

No to jadziem OutDoor 2 Guerrilla Attack ;]

Dwie dziewczyny padły (Tangie i Ak47), kij wie co z nimi, jedna już ususzona leżała (pomyliła terminy), a druga złamana u nasady łodygi...

Doszły za to kolejne gwiazdy na spota, trzy moje oraz dwie od braci OutDoor 2 Guerrilla Attack ;]

Zacznijmy od Braci, właściwie to jednego, bo za bardzo się zjaraliśmy i trzem pannom zdjęć nie zrobiłem, jednej mojej i jednej od brata

Lemonik brata nr 1:

OutDoor 2 Guerrilla Attack ;]-img_3981.jpg

OutDoor 2 Guerrilla Attack ;]-img_3982.jpg

Z moich nowych gwiazd doszły kolejno:

Kali Mist Serious Seeds:

OutDoor 2 Guerrilla Attack ;]-img_3959.jpg

Hay-Z Ministry of Cannabis :

OutDoor 2 Guerrilla Attack ;]-img_3958.jpg

Pozostałe damy osiedlone od początku:

Kali Mist :

OutDoor 2 Guerrilla Attack ;]-img_3962.jpg

OutDoor 2 Guerrilla Attack ;]-img_3964.jpg

OutDoor 2 Guerrilla Attack ;]-img_3965.jpg

2x Ak47

OutDoor 2 Guerrilla Attack ;]-img_3961.jpg

OutDoor 2 Guerrilla Attack ;]-img_3960.jpg

Northern Light x BigBud

OutDoor 2 Guerrilla Attack ;]-img_3957.jpg

Byczki :

Kalik

OutDoor 2 Guerrilla Attack ;]-img_3970.jpg

OutDoor 2 Guerrilla Attack ;]-img_3966.jpg

OutDoor 2 Guerrilla Attack ;]-img_3967.jpg

OutDoor 2 Guerrilla Attack ;]-img_3969.jpg

OutDoor 2 Guerrilla Attack ;]-img_3971.jpg

OutDoor 2 Guerrilla Attack ;]-img_3978.jpg

OutDoor 2 Guerrilla Attack ;]-img_3975.jpg

OutDoor 2 Guerrilla Attack ;]-img_3976.jpg