Strona 1 z 2 1 2 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 20 z 26
  1. Post #1

Jak zamawiać - poradnik dla początkujących

nasiona marihuany, nasiona konopi
    Witam kolegów ogródników, jestem początkujący, mimo to chciałbym pomóc jeszcze bardziej początkującym, mianowicie opisać sposób na najbardziej anonimowe zakupy. W sposobie tym nie trzeba szukać kolegi na którego można zamówić pestki ani nie trzeba obawiać się przed inwigilacją komórki (co i tak jest mało możliwe). Szukałem takiego sposobu, jednak jeszcze nie spotkałem takiego prostego.

Krok po kroku
    1. Ściągamy Tora - wszystko dalej robimy korzystając z Firefoxa połączonego z siecią Tor
    3. Za jego pomocą tworzymy sobie jakiś adres e-mail
    2. Wymyślamy fałszywe dane Imię Nazwisko Adres
    3. Tworzymy konto na Paczkomaty InPost do założenia konta potrzebny jest także numer telefonu który nie jest weryfikowany więc możecie zmyślić! Jeszcze lepiej jest kupić najtańszy starter i bez wkładania go do komórki, wtedy mamy pewność że do przypadkowych osób nie zostaną wysłane żadne wiadomości. Najważniejszym elementem przy rejestracji jest e-mail no i oczywiście numery skrzynek.
    4. Zamawiamy w sklepie internetowym.
    5. Wpłaty dokonujemy przelewem w banku lub w punkcie którym płaci się rachunki, w zależności od sklepu w tytule należy wpisać numer zamówienia lub e-mail. Bank nie ma prawa żądać od Ciebie dowodu. Generatory druków wpłaty można znaleźć w internecie. Należy wypełnić: Numer konta, Imię i Nazwisko i Adres, tytułem i podpis!

Bardziej anonimowo już chyba się nie da, no chyba że są jakieś sklepy wysyłające na paczkomaty a przyjmujące bitcoiny Jak zamawiać - poradnik dla początkujących

Przeczytaj o tym więcej:

0 0

2. Post #2
    Jesli podamy falszywy adres to w jaki sposob dostaniemy paczke?
    0 0

3. Post #3
    chyba nigdy nie korzystałeś z opcji PACZKOMAT Jak zamawiać - poradnik dla początkujących